Každý člověk, co pracuje z domova, nebo si bere nějakou práci i domů, by měl mít svou nějakou vlastní kancelář. Kanceláře můžou být menší anebo větší, záleží na vás, jaká vám bude vyhovovat. Každopádně ne vždycky je kancelář snadno udržitelná. Jak to myslím? No myslím to tak, že když máte hromadu věcí a papírů, na stole a v kanceláři se vám to začne hromadit a vy v tom potom máte nepořádek a chaos. A právě v nepořádku se hodně špatně pracuje. Víte, já mám taky svou malou kancelář. Mám ji v kuchyni na stole. Ale sama sebe jsem přistihla, že jakmile nemám na stole uklizeno a mám tam různé věci, tak se nemůžu na práci soustředit.

s

Asi něco pravdy bude na tom přísloví pořádek doma = pořádek v životě. Takže se vždycky snažím, abych na stole měla jenom věci, které opravdu potřebuji k práci. Ostatní věci, které tam jsou zbytečně, uklidím a jdou stranou. Občas mi tam dcera naskládá i plyšáky a hračky a tomu se musím smát. A občas úklid kanceláře taky nestíhám a je fakt, že bych si měla udělat asi některý den volno a odpočinout si. Každopádně já třeba ve své kanceláři trávím hodinu, maximálně dvě, zřídkakdy tři hodiny.

s

Ale ostatní, kteří pracují z domova a na počítači tráví hromadu času (například ajťáci, účetní a tak dále), potřebují mít kancelář pořád uklizenou. A pokud kvůli pracovnímu vytížení nestíhají uklízet a dělat úklid kanceláří, od toho jsme tu my, abychom jim pomohli s úklidem a zařídíme, aby jejich kancelář byla čistá, nebyl v ní chaos a aby se blyštila čistotou na všechny strany. Nemusíte se bát se svěřit naší firmě pod křídla. Jsme spolehliví a časově flexibilní a děláme svou práci rádi a s láskou. Stačí jen navštívit naše webové stránky a vybrat si nějaký termín, na kdy byste úklid potřebovali a my v daný termín dorazíme a uklidíme vám vaši kancelář tak, abyste byli spokojení.